Thursday, January 5, 2012

A get well card ...

Images: French Foliage van Stampin' Up
Paper and ink: Stampin Up' (kleuren: cherry cobbler, always artichoke, elegant eggplant, and crumb cake)

Hello, Happy Thursday to you all! Het is al bijna weer weekend! Wie o wie zal mijn 50e volger worden ... Geef je adres dan gelijk even door als je wilt per e-mail, dan stuur ik je een zelfgemaakte kaart. Ik vind het zo leuk om te "bloghoppen", maar vergeet dan wel eens de tijd, lol! Toch nog even een beterschapskaartje afgekregen vandaag. Ja, het lijkt wel een herfstkaartje, maar dat komt door het weer op dit moment: 12 gr. C en volop zon en dat in januari! Dat komt hier niet vaak voor, meestal ligt er dan een pak sneeuw.
Thanks for visiting! Take care!

Hugs, Laura

The grand essentials to happiness in this life are:
something to do,
something to love,
and something to hope for.

Benodigdheden:

8 comments:

  1. wat prachtig laura
    jeetje jij kan zo mooi stempelen
    pff weet niet hoe je dat doet

    ReplyDelete
  2. zo vet mooi!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Hoi Laura,

    Weer een mooie kaart heb je gemaakt.
    Jammer dat ik al volger ben ha ha.
    Maar ben erg blij met de mooie kerstkaart.
    Hier hebben we dus steeds een dikke storm.
    Van mij mag de zomer wel komen.

    Groetjes Geertje,

    ReplyDelete
  4. Mooie kaart Laura, en ja jammer maar ik ben ook al volger, maar gelukkig staat hier nog een mooie kaart van jou op de kast.

    groetjes
    Folkje

    ReplyDelete
  5. Super mooiiiiiiii kaartje Laura
    gr lenny

    ReplyDelete
  6. Hi lieve Laura.. Wowsy.. Deze kaart is zo mooi. Pracht kleuren heb je gekozen voor de blaadjes. Ik ben er echt helemaal weg van. De layout is ook so elegant! Love it!

    Je nieuwe volger gaat boffen met dit kaartje. Leuk he onze hobby! Ik heb ook al weer zin om achter mijn crea tafel te duiken. Maar eerst nog maar even alle normale huishoudelijke dingen hier regelen :)

    Nog een fijne dag en geniet van het lekkere weer, wij boffen ook zo hier in Calgary!

    Hugs, Pauline

    ReplyDelete
  7. Hi Wow love these stamps stampin up products look so cool ! Love your design perfect for a get well sentiment ! Kitty ;0)

    ReplyDelete
  8. Een geweldig kaartje is het geworden Laura.
    De gestempelde blaadjes lijken precies echte bladafdrukken, super hoor.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete