Friday, January 4, 2013

3 CHEERS FOR YOU!

 
Hallo allemaal! Happy Friday! Dit is mijn eerste kaartje in het nieuwe jaar! Ik wens jullie een heel gelukkig en gezond, maar vooral creatief 2013! Altijd spannend wat het nieuwe jaar weer zal brengen.
 
Deze maand zijn er veel kaartjes te versturen. Mijn schoonvader wordt morgen 75 jaar en voor hem heb ik deze verjaardagskaart gemaakt met de Stampin' Up! stamp set: "Happy Hour". Een leuke uitgebreide stempelset, die je voor veel bijzondere gelegenheden kunt gebruiken. De kleuren van het cardstock, inkt en lint zijn: Basic Grey, Crumb Cake, Cherry Cobbler, and Night of Navy. Verder heb ik de Square Lattice Embossing Folder gebruikt voor de achtergrond.  
 
Ik wens jullie alvast een heel fijn (en hopelijk creatief) weekend en bedankt voor het bezoekje aan mijn blog!
 
Hugs, Laura
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 comments:

  1. Wat een leuk feestelijk kaartje Laura.

    Groetjes hermien

    ReplyDelete
  2. Wat een super kaart is dit Laura!!
    Vast heel jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn, 75 is toch wel een bijzondere verjaardag!!!

    xx Irene

    ReplyDelete
  3. Super tof gemaakt Laura.
    Een perfecte mannenkaart.
    Mijn felicitaties voor je schoonpapa.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  4. Cheers wauw een feestelijk en super leuke kaart!
    en nog van harte gefeliciteerd met je schoonvader!


    liefs Gerrie

    ReplyDelete