Saturday, January 5, 2013

Birthday Wishes (Stampin' Up! "Established Elegance")

 
Hallo allemaal! Vandaag heb ik weer een verjaardagskaartje om te laten zien.  Dit keer heb ik de antique typewriter tevoorschijn gehaald en de inspiratie voor deze kaart heb ik uit de 2012 Stampin' Up! catalogus, pag. 125. Ik vind het zo'n fris en vrolijke kleurencombinatie, krijg gewoon zin in de zomer, lol!
 
Bedankt voor jullie bezoekje en tot de volgende keer! Een fijne zaterdag toegewenst!
 
Hugs, Laura
 
 
Benodigdheden: Stampin' Up! inkt, cardstock (Melon Mambo, Certainly Celery en Baja Breeze), Top Note Bigz en stempelsets (o.a. "Established Elegance")
 
 
 


3 comments:

  1. leuk gemaakt met zo'n typemachine!!
    mooie kleurtjes!!

    liefs Gerrie

    ReplyDelete
  2. Wat een leuk kaartje in een mooie kleurencombi...ik vind de spullen van stamping art prachtig al werk ik er zelf niet mee.

    Groetjes Hermien

    ReplyDelete
  3. Van deze kleurencombinatie krijg je al lente kribbels.
    Prachtig gemaakt Laura.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete