Thursday, May 2, 2013

Another card swap

 
Hi there! Happy Thursday! Today, we did another card swap.
It is so much fun!
 
And finally, Spring is here! Yesterday, it felt like Summer, and unfortunately today we are back to normal again.  
 
 
Nog een leuk nieuwtje: Nog helemaal in het oranjesfeertje las ik dat ik de eerste plaats heb gehaald met mijn Koninginnedagkaartje op de blog van:
http://decreatievezebra.blogspot.be/  en nu mag ik gastdesigner zijn voor de volgende challenge. Helemaal leuk en wat een eer! Ik ga mijn best doen hoor!
 
 
Thanks for visiting my blog!
Take care and have a great day!
 
Hugs, Laura


5 comments:

  1. Dat ziet er weer gezellig uit...

    Groetjes

    ReplyDelete
  2. Mijn felicitaties met je winnende kaart.
    Ze ziet er ook wel geweldig mooi uit.

    Een prachtige serie kaarten heb je bovenaan staan.
    Super !!!
    En de Paasbloemen geven en leuk lentesfeertje.

    Fijn weekend Laura.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete
  3. Ben benieuwd wat je gaat maken, wordt vast en zeker een mooie creatie Laura

    liefs
    Folkje

    ReplyDelete
  4. gefeliciteerd Laura met je winnende kaart!
    je kaarten zijn weer helemaal super leuk!

    liefs Gerrie

    ReplyDelete
  5. gefeliciteerd Laura met je winnende kaart
    en leuk dat je gastdesigner mag zijn
    groetjes lenny

    ReplyDelete