Wednesday, September 18, 2013

Hortensia herfstkrans


Hallo allemaal! Helaas heb ik nog geen zelfgemaakt kaartje om te laten zien, maar het zit er aan te komen hoor! Gisteren heb ik een fantastische en o zo gezellige workshop (met heerlijke hapjes en drankjes!): "Basteln mit Hortensien Blueten" gedaan bij GrenzlandGaertnerei Hoven in Bocholt-Spork (Duitsland) en dit is het resultaat ... 


Dit is de eerste stap: 


De tweede stap: 


De derde stap en zo ga je verder ...


Dit was mijn eerste bloemenworkshop, maar ik heb zo'n vermoeden dat ik wel aan meerdere ga deelnemen. Echt zo leuk om te doen en ik ben heel blij met het resultaat. Ik had nog tijd over, dus kreeg ik ook nog een bloempot om te vullen met Hortensia's. Super toch! 

Bedankt weer dat jullie een kijkje kwamen nemen op mijn blog! Tot de volgende keer! Take care and enjoy the rest of the week! 

Hugs, Laura 

PS 
Deze prachtige mand is gisteren gevuld door een andere deelneemster van de workshop. Echt helemaal geweldig he en zeker een vermelding waard toch? 







7 comments:

  1. Je zoekt het wel over de grens zie ik maar oooooh wat leuk allemaal Laura. Pompoenen zijn zo gaaf maar van de hortensia winnen ze het niet.......ik ben jaloers op je beeldige krans en die van appeltjes die je van je zusje hebt gekregen, wat zal je huis er leuk uitzien!!!

    xx Irene

    ReplyDelete
  2. Wat mooi gemaakt en dat helemaal in duitsland,ik geef ook workschop"s!
    Neem eens een kijkje op mijn blog!
    groetjes Esther

    ReplyDelete
  3. Hi Laura

    WOW...this looks simply stunning...wonderful decoration :0)))

    Hugs Nicole

    ReplyDelete
  4. Dat is weer eens iets heel anders Laura, maar ook heel leuk om te doen toch. Die kaartjes die komen wel weer.

    Groetjes Hermien

    ReplyDelete
  5. Amai Laura wat een prachtige stukken heb je gemaakt.
    Hier ga je nog lang kunnen van genieten, want volgens mij gaan die mooi indrogen.
    Je mag heel trots zijn op je bloemenstukken, zo mooi.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete