Sunday, January 12, 2014

Totally inspired by Stampin' Up!


Hallo allemaal! Eindelijk dan mijn eerste bijdrage aan mijn blog in het nieuwe jaar 2014! Bij deze wil ik iedereen een gelukkig, gezond en vooral creatief 2014 toewensen! Dat er maar veel mooie creaties gemaakt mogen worden! Bedankt voor jullie bezoekjes aan mijn blog het afgelopen jaar en vooral bedankt voor de leuke reacties! Ik ga me het komende jaar helemaal aan het motto van Stampin' Up! houden: CREATE - INSPIRE - SHARE! 

Ik heb afgelopen week weer een scrapbook workshop gegeven en het resultaat mag er wezen! Het is een heel mooi scrapbook album geworden als kado voor Willemien, zij gaat binnenkort verhuizen. De buurvrouwen hebben per adres een scrapbook page gemaakt met foto's van het gezin, het huis, de buurtfeesten en -uitjes. De layout mochten ze zelf bepalen en ze hebben het allemaal super goed gedaan. Het was weer super gezellig en erg leuk om te doen. Wij mochten als "oud" buurtbewoners ook een bijdrage leveren aan dit album. Ik heb voor foto's gekozen van o.a. ons afscheidsfeest (verhuizing naar de USA in augustus 2008). Dit is het resultaat: 


Door het werken aan een scrapbook album en de leuke net aangeschafte stempelsets van Stampin' Up! kreeg ik meteen inspiratie om nog wat meer met foto's te gaan doen. Ik ben gek op slingers, maar dat wisten jullie al. De nieuwe Sale-a-bration brochure 2014 spreekt me dan ook erg aan, lol! Deze actie loopt van 28 januari - 31 maart 2014. Als je een bestelling plaatst van 60 euro aan Stampin' Up! producten (online SU brochure: http://www.stampinup.com/home/catalogs) dan mag je uit deze Sale-a-bration brochure een kado uitkiezen. En er zitten leuke kado's bij! 

Deze fotolijst heb ik bij Xenos op de kop getikt, ik heb 2 touwtjes gespannen en met punaises aan de achterkant vastgemaakt, zodat er wat aan opgehangen kan worden. Je kunt heel makkelijk weer wat anders, bijv. andere foto's of kaarten, aan het lijntje hangen. Handig toch? 






Toch net even wat anders dan een foto gewoon in een lijstje. Dit is het eindresultaat geworden:


De door mij gebruikte Stampin' Up! producten zijn o.a.:

- "Banner Blast" (Sale-a-bration 2014) - gratis stempelset bij een bestelling uit de Stampin' Up! catalogus t.w.v. 60 euro;
- Banner Punch - gratis bij een bestelling uit de Stampin' Up! catalogus t.w.v. 60 euro; 
- "Morning Post Alphabet";
- Scallop Circle (6cm) Punch;
- Top Note Die;
- Stampin' Up! ink pads: Cherry Cobbler en Night of Navy;

Voor meer informatie over de producten van Stampin' Up!, voor het bestellen van producten of het afspreken van of bijwonen van een workshop, kun je contact met mij opnemen via mijn emailadres: 

laura9565@hotmail.nl 

Bedankt weer voor jullie bezoekje en tot een volgende keer! 
Een fijne zondag! 

Hugs, Laura 


Voor het online bekijken/doorbladeren van de Stampin' Up! catalogus, gebruik dan deze link:
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/EU/20130701_3nv82G1a_AC_en-EU/20130701_AC_en-EU.pdf

5 comments:

  1. wat mooi Laura!!
    wat fijn dat de workshop goed gaan, kan ook niet anders want jou creaties zien er ook altijd super mooi uit!

    liefs Gerrie

    ReplyDelete
  2. het ziet er allemaal super gaaf mooi uit Laura
    groetjes lenny

    ReplyDelete
  3. het ziet er allemaal super gaaf mooi uit Laura
    groetjes lenny

    ReplyDelete
  4. Wauw, wat heb je dit weer leuk voor mekaar Laura

    groetjes Hermien

    ReplyDelete
  5. Wow niks dan gave dingen.
    Dit heb je weer allemaal zo keitof gemaakt.
    Benieuwd wat er nog gaat komen, want het ziet er belovend uit.
    Groetjes,
    Carla

    ReplyDelete