Sunday, June 8, 2014

Happy 15th Birthday! A birthday banner ...


 Hallo allemaal! Vandaag heb ik toch nog wat om te laten zien. Deze slinger heb ik vorige week gemaakt voor de 15-jarige Manon. Wat een mooie leeftijd en volgend jaar sweet 16! Voor de slinger heb ik de kleuren roze (= Melon Mambo)/wit/grijs (Basic Gray) en zwart gebruikt en mijn Stampin’ Up! stempels! 

Wat een tropische temperaturen hadden we de afgelopen dagen, nu lijkt het of er onweer gaat komen. Hopelijk komt het zonnetje snel weer terug! 




Dit is de verjaardagsslinger, die ik twee jaar geleden voor onze dochter Celine heb gemaakt, voor haar 14e verjaardag: 


Een hele fijne dag!

Hugs, Laura 









4 comments:

  1. Wowwww wat zijn weer mooiiiii Laura
    gr lenny

    ReplyDelete
  2. Wat een gave B-Day-slinger Laura, daar zal de 15 jarige maar wat blij mee zijn geweest!
    Hier geen zon te zien, alleen maar dreigende wolken en heel benauwd!!!

    xx Irene

    ReplyDelete
  3. Geweldig zo'n verjaardagsslinger

    Groetjes Hermien

    ReplyDelete
  4. een heel erg geslaagde creatie !
    grtjs, martina
    x

    ReplyDelete