Friday, August 5, 2016

Christmas Greetings - New Autumn-Winter Catalog


Hallo allemaal! Ik kon het niet laten ... vanmorgen is mijn pre-order bestelling van Stampin' Up! binnengekomen vandaar ... 

De nieuwe Herfst-Winter Catalogus is zo mooi! Naast de super leuke stempelsets vind je er zoveel inspiratie en hele leuke voorbeelden voor de Kerst! 

Dit is mijn eerste zelfgemaakte Kerstkaart van dit jaar. Ik heb de stempelset "Father Christmas" gebruikt en het prachtige Candy Cane Lane Designer Series Paper. 


Krijgen jullie ook zo'n zin in de Kerst hahaha? Eerst nog maar even goed van de zomervakantie genieten, maar je kunt nooit vroeg genoeg met de Kerstkaarten beginnen! Een heel fijn weekend! 

Hugs, Laura 

1 comment:

  1. Ik heb de gids alleen nog maar digitaal kunnen bekijken maar ik ben er tot nu toe niet zo van gecharmeerd, komt misschien nog wel als ik er voorbeelden van voorbij zie komen.
    Jij hebt een mooi nostalgisch kaartje gemaakt met je nieuwe stempels..

    Groetjes Hermien

    ReplyDelete